Yeremenko/Betley/Korolev, Od Grecji do Szwecji
Usłyszymy między innymi utwory z Rumunii, Bułgarii, Ukrainy, nie zabraknie też polskiej muzyki ludowej. Zespół zaprezentuje także instrumenty ludowe – szwedzkie dudy oraz nyckelharpę.
Olena Yeremenko – skrzypce, nyckelharpa
Patrycja Betley – instrumenty perkusyjne
Anton Korolyov – bouzouki, dudy szwedzkie

Urodzona w Kirowogradzie na Ukrainie w rodzinie muzyków pielęgnującej od pokoleń tradycje muzyczne. Wzrastając w środowisku przesiąkniętym muzyką klasyczną zaczęła grać na skrzypcach w wieku 4 lat, szybko ujawniając swój talent i rozwijając umiejętności muzyczne. Ukończyła szkoły muzyczne I i II stopnia w Kirowogradzie oraz Akademię Muzyczną we Lwowie w klasie skrzypiec. Po studiach pogłębiała swoje zainteresowania muzyką tradycyjną. Jest współzałożycielem zespołu Burdon Folk Band, z którym nagrała 4 płyty.
Brała udział w wielu projektach i grupach muzycznych na Ukrainie i w Polsce, m.in. Poszukiwacze Zaginionego Rulonu, Kurbasy, Tatosh Banda, Solospvivy, Arcus Poloniae oraz gościnnie w zespołach Babooshki i Caci Vorba. Wraz z Orkiestrą Czasów Zarazy nagrała płytę „G.F. Telemann. Tańce Polskie” (2014) oraz “Stil Polonaise”. Od 2012 do 2015 roku wspólpracowała z teatrem Gardzienice jako aktorka-muzyk. Obecnie gra w zespołach Orkiestra Czasów Zarazy, Sprinkle Blizzard, ROOMs, Two harp’s duo jednocześnie rozwijając nowe projekty na przykład DuoDuo razem z moldawskim wiolonczelistą Martinem Neagą. (Płyta „DuoDuo. Beginning” 2014), zespoł prog-rockowy „Ichthyander Dad’s Only Dolphin” oraz zespoł muzyki dawniej i renesansowej „Dancerye”. Współpracuje z zespołem artystycznym „Grupa Studnia O.” Od 2016 roku Olena jest członkiem International Nyckelharpa Comunity.
Od 2017 roku prowadzi warsztaty gry na Nyckelharpie w Niemczech.
Od 2018 roku Olena jest współtworzycielem projectu Building Bridges Through Music który co roku odbywa sie w Fondazione Centro di Incontri Umani, Ascone, Szwajcaria

Multi -perkusjonistka, flecistka współtworząca zespół Same Suki, oraz na stałe związana z zespołami Karolina Cicha & Spółka oraz
Kayah & Transoriental Orchestra. Również muzyk sesyjny. Przez blisko dwie dekady grała w zespołach takich jak: Maria Pomianowska, Shannon, Hoboud, Balkan Sevdah, Danar, Karpatia, Kayanis, Maayan, Pako Sarr, Pompadur.
Współpracowała z Justyną Steczkowską, Katarzyną Nosowską, Czessbandem, Zbigniewem Namysłowskim, Orkiestrą Kameralną
Aukso, Zygmuntem Koniecznym, Wojciechem Hoffmanem, Carrantuohill, Le loup qui danse, Markiem Raduli, Stanisławem Soyką, Zakopowerem, Anną Wyszkoni, Tadeuszem Woźniakiem.
Pierwsze muzyczne kroki stawiała w Swarzędzkiej Orkiestrze Flażoletowej, jako flecistka, grająca na irlandzkim Tin Whistle. Jest
magistrem geoinformacji na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Na co dzień Patrycja porusza się w gatunkach takich jak: folk, etno, world, ethno pop, piosenka aktorska, muzyka współczesna,
popularna, ilustracyjna, ethno jazz itp. Specjalizuje się w grze na instrumentach perkusyjnych wywodzących się z różnych kultur
Świata: (Bodhrán, bębny ramowe, Doumbek, Cajon, Udu, Tapan, tonbak, djgembe itd). Od zawsze fascynowała się połączeniem instrumentów perkusyjnych pochodzących z różnych zakątków Świata z tradycyjnym zestawem perkusyjnym a także z instrumentami elektronicznymi, syntezatorami. Jest kolekcjonerką instrumentów.
Dzięki podróżom, które odbywa podczas koncertów, zdobywa wiedzę dotyczącą kultury, poznaje lokalnych muzyków i przywozi
mnóstwo instrumentów oraz wiedzy. To skłoniło Patrycję do stworzenia autorskiej prezentacji pt. ” Instrumentem po mapie”, gdzie na jej podstawie prowadzi warsztaty, lekcje indywidualne, zajęcia umuzykalniające, muzykoterapię. Ukończyła kurs
arteterapii, dzięki któremu pokazuje innym jak można skorzystać z dobrodziejstw szeroko pojętej sztuki i w ten sposób wyrazić siebie.
Ukończyła również kurs gordonowski I stopnia “Improwizuję czyli audiuję” organizowany przez Fundację Kreatywnej Edukacji, dzięki której prowadzi zajęcia umuzykalniające dla niemowląt i małych dzieci zgodnie z teorią uczenia się muzyki amerykańskiego muzyka jazzowego i pedagoga Edwina Eliasa Gordona. Szerokie spektrum muzycznych fascynacji oraz współpraca z zespołami z
różnych nurtów czyni z Patrycji również muzyka sesyjnego, na stałe współpracującego z prestiżowym, wiedeńskim studiem nagraniowym Euro Acoustics oraz wieloma muzykami polskimi i zagranicznymi.
Uczestnictwo w czołowych zespołach World Music w Polsce zawsze pozwalało Patrycji na rozwijanie i doskonalenie gry w najróżniejszych nurtach (muzyka z różnych regionów Półwyspu Bałkańskiego, muzyka celtycka, muzyka orientalna, sefardyjska,
polska muzyka ludowa, muzyka pochodząca z terenów Karpat, muzyka elektroniczna, Afrobeat, tradycje afrykańskie. Patrycja udziela się również jako muzyk w warszawskich teatrach: Teatr Dramatyczny, Ateneum, Teatr Makata, Kabaret na Koniec Świata.

Anton Korolov. Multyinstrumentalista z Kijowa, obecnie mieszkający w Polsce. Zajmuje się przeważnie muzyką do tańca z różnych zakątków Europy, ucząc się kawałków na festiwalach i sesjach. Budowniczy instrumentów – dud i szałamaj.